Kariera

Mobilbox Polska to grupa wyspecjalizowanych spółek na świecie świadczących usługi w zakresie wynajmu, sprzedaży kontenerów i części zamiennych. Mobilbox wspiera swoich Klientów w skomplikowanych i technologicznie wymagających inwestycjach w najbardziej rozwojowych sektorach budownictwa, drogownictwa czy przemysłu. To jedna z największych firm zajmujących się wynajmem i sprzedażą kontenerów, znana ze sprawnej realizacji inwestycji niemal na całym świecie.

W związku z prężnym rozwojem spółki poszukujemy pracownika na stanowisko:

wyanjem-kontenerow-mobilbox-poznan-3

Młodszy Specjalista ds. Administracji w oddziale w Katowicach

Wymagania:

  • min. wykształcenie średnie,
  • znajomość j. angielskiego,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami oraz pracy pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej.

Zakres obowiązków:

  • realizacja zadań administracyjno-biurowych,
  • opieka nad obiegiem dokumentacji,
  • współpraca z klientami oraz z pozostałymi oddziałami,
  • przygotowywanie zestawień i raportów,
  • inne zadania zlecone przez przełożonego.

Oferujemy:

  • pracę w znakomitej atmosferze,
  • zatrudnienie w formie Umowy o pracę.

W przypadku zainteresowania Naszą ofertą pracy prosimy o kontakt pod numerem tel. 885 660 403 (Sławomir Rola) bądź o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail .