KARIERA W MOBILBOX

Mobilbox Polska to grupa wyspecjalizowanych spółek na świecie świadczących usługi w zakresie wynajmu, sprzedaży kontenerów i części zamiennych. Mobilbox wspiera swoich Klientów w skomplikowanych i technologicznie wymagających inwestycjach w najbardziej rozwojowych sektorach budownictwa, drogownictwa czy przemysłu. To jedna z największych firm zajmujących się wynajmem i sprzedażą kontenerów, znana ze sprawnej realizacji inwestycji niemal na całym świecie.

W związku z prężnym rozwojem spółki poszukujemy pracownika na stanowisko:

wyanjem-kontenerow-mobilbox-poznan-3

DORADCA TECHNICZNO – HANDLOWY


Miejsce pracy: Szczecin

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży kontenerowej
  • Wykształcenie min średnie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomości MS Excel – zdolności technicznych i analitycznych
  • Nastawienia na realizację wyznaczanych celów
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Dobrej organizacja czasu pracy
  • Samodyscypliny i samodzielności

Zakres obowiązków:

  • Rozwijać usługi zgodnie z polityką firmy
  • Budować oraz utrzymywać długotrwałe relację z Klientami
  • Prowadzić negocjacje biznesowe oraz przygotowywać oferty handlowe
  • Realizować wyznaczone cele zgodnie z polityką handlową firmy
  • Kontrolować przebieg współpracy z aktualnymi Klientami

Oferujemy:

  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym koncernie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie
  • Narzędzia do pracy telefon, komputer, samochód

 

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI


Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania:

  • min wykształcenie średnie
  • znajomość j. angielskiego
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami oraz pracy pod presją czasu
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Zakres obowiązków:

  • realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • współpraca z klientami oraz z pozostałymi oddziałami
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy
  • obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych
  • obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
  • sporządzanie różnego rodzaju dokumentów firmowych, umów, raportów, sprawozdań i zestawień oraz nadzorowanie ich obiegu
  • odbieranie telefonów i przeprowadzanie rozmów telefonicznych lub kierowanie ich do odpowiednich organów firmy
  • nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja
  • wystawianie faktur

W przypadku zainteresowania naszą ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail zaborski@mobilboxcontainer.pl.

Wysyłając swoje CV oświadczasz, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, umieszczone na stronie Polityka Prywatności  i akceptuję jej treść.

Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę MOBILBOX POLSKA Sp.z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).